lördag 12 april 2008

Magsjuka och födelsedag!

Ja, jag är faktiskt kvar i bloggvärlden fast det kan man ju inte tro för jag skriver ju aldrig.Men tiden räcker inte till.Det är så mycket annat hela tiden.
Magsjukan har varit här och hälsat på.Det var Tyra som råkade ut för den i fredagskväll men det blev inte så farligt och det gick fort över.Men stackars henne hon fyller år idag så det har inte blivit något riktigt firande.Det blev inte direkt någon tårta.Men imorgon kommer tjocka släkten och firar Tyra.Då blir det ballonger,tårta och massor av presenter.
Tänk att lilla tjejen har hunnit bli 2 år.Tiden går så fort.Med tanke på allt hemskt som har hänt den senaste tiden med barn som blir mördade eller försvinner.Jag förstår inte vad det finns för människor som kan göra något sådant.Hur ska föräldrarna kunna leva vidare?Jag är överlycklig som har mina små juveler i säkert förvar.Jag funderar till vilken värld man har satt sina barn.Man blir ju mörkrädd.Godnatt!

5 kommentarer:

LoWa sa...

Det jobbigaste med att ha barn är all oro som man drabbas av från första dagen de föds. Även om jag inte är så jätteorolig av mig så finns det ju ändå en oro för hur de har det i skolan, om de blir sjuka, hur det ska gå för dem i framtiden osv. Listan kan göras lång...
Ses imorgon! Då är det måndag igen...
Får jag länka till din blogg eller vill du inte det?

Anonym sa...

Grattis i efterskott till lilla Tyra!!!

Anna sa...

Ett stort grattis till Stora tjejen!! Hoppas att hon haft en bra födelsedags trots magsjuka...!
Vi ses på lördag! Rock n roll!

Anonym sa...

Grattis Tyra! Redan två år! Tiden går fort...
Kram från Eva-lisa

Lilla livet i Ingeborg sa...

Grattis till söta Tyra i efterskott! Har inte glömt, är bara lite dagvill! Kram!