onsdag 11 juni 2008

Snart ledig!

Nu är det en vecka sedan Tyra var på dagis.Hon har haft feber och varit snorig och lite hostig.Men nu är hon bra så i morgon får hon träffa sina kompisar på dagis.
I dag hade vi skolavslutning och regnet stod som spön i backen när vi skulle tåga till Väsbykungsgård.Det är så typiskt att regnet skulle komma just då det har ju varit så fint så länge nu.Men det var bara att ta fram paraplyet.Sen var det bara glada miner.
Jag ska bara jobba 2,5 vecka till sen har jag ledigt i 6 veckor.Det ska bli skönt.Man börjar känna sig lite sliten och trött nu.Jag ska bara njuta av ledigheten och hitta på roliga saker med barnen och göra lite måsten också.Jag ska göra klart lekstugan invändigt också måste vi städa garaget det ser rent ut sagt för......ligt ut där kommer knappt in i garaget.

2 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Jag räknar också ner till din semester, kul ska vi ha!:-) Ska ni göra något särskilt i helgen? Funderar på om vi kan komma och hälsa på en liten sväng (vet att ni brukar vara fullbokade på helgerna;-))

Anonym sa...

ska bara jobba 1 vecka till sen är ellen o jag lediga 3 veckor, jobba ellen på dagis 2 veckor lediga 3 veckor till. det ska bli så skönt. hoppas ni får en solig o skön sommar så syns väl småtjejerna till hösten. mvh maria o ellen