lördag 31 maj 2008

Altanräcke och skor!

Nu var det ett tag sedan jag skrev.Jag har fullt upp på kvällarna med att måla om altanräcket.Jag byter färg från vitt till rött det kommer att se bättre ut mot huset det kan man inte tro. Men det blir faktiskt fint även fastän huset är rött.Jag kan lägga ut bilder sen.

Jag har ett bra ex. om era män tycker att ni shoppar på tok för mycket.Då ska ni ta upp det här.

Det är svärfar som var till München genom jobbet och träffade personalchefer från hela världen.Det var en kvinnlig personalchef från Australien som berättade att hon hade köpt 9 par skor på 2 dagar där.Svärfar tyckte att det var på tok för många nyköpta skor på så få dagar.Då berättade hon att hon hade 200 par skor hemma.Där ligger man i lä.

1 kommentar:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Det blir snyggt med rött altanräcke och vita kryssräcken! På tal om skor.. Jag lade ju upp en undersökning på min blogg för en tid sedan.
Pär tyckte att jag jämt klagade på att jag aldrig hade några skor, så han bad mig började räkna alla som jag använder. 21 st... Mest sommarskor är det ju, och inga dyra direkt. Kan ju knappast tro att den kvinnliga chefen handlar på Skopunkten!:-)