torsdag 21 augusti 2008

Jobb, träning och kläder!

Nu har jag jobbat 2 veckor så nu är man inne i det igen. Det är bara att bita ihop nu när det blir vardag och en massa tråkiga rutiner. Men jag har kommit igång med träningen så det är ju bra. Jag har varit på två styrkepass och gått en gång plus att jag cyklar till och från jobbet varje dag så nu känner jag mig lite mör i benen.

Igår hade jag julafton jag fick paket från H&M. Jag älskar när man får öppna och se hur kläderna ser ut på riktigt och prova. Barnen tycker också att det är jätte kul. De vill också prova och se vad dom har fått. Nej, nu ska jag gå och lägga mig!Godnatt!

2 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Åh, jag vill också shoppa kläder!
Visst är det skönt att man kommit igång med träningen. Har känts tungt ett tag, men nu är man ju riktigt motiverad. Vi måste ju gå en promenad nästa vecka igen.
Hoppas ni kommer i morgon!

Kram!

Anonym sa...

Halloj!
Kläderna har kommit, men bara till Andrea eftersom hon är sjuk. Jag får dem i helgen så om du ska på Lindas party kan du få dina då. Annars fixar vi det på nåt annat sätt.

Kram