måndag 11 augusti 2008

Sommaren som varit!

Nu var det länge sedan jag skrev.Jag har haft en toppensommar.Det har varit så skönt att vara ledig.Vi har varit iväg på endel småutflykter.I början av sommaren var vi till Stockholm och sov två nätter på hotell och var på Skansen och Junibacken.När det var så fint väder var vi och badade nästan varje dag.Nu i slutet av sommaren så tog vi en tripp till Mora och sov hos Fredriks moster.Vi åkte till Tomteland en dag och det var mysigt.Barnen uppskattade det.Det var så lagom för små barn.Wilgot träffade tomten och han sa att han önskar sig en riktig bilbana i julklapp.Vi får väl se vad tomten kommer med.
Annars har vi varit mycket hemma också.Det är så skönt att bara vara när man är ledig.Jag är en sån som kan gå i morgonrock halva dagen om jag fick bestämma.
I dag var det första dagen på jobbet efter semestern.Det känndes sådär jag skulle gärna vara hemma längre.Men jobba måste man ju liksom bara.

2 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Men var tog den rosa bakrunden vägen, du får inte skrämmas och byta färg hela tiden!:-)

Vad mysigt med Tomteland, dit ska vi definitivt åka med barnen nästa sommar. Då uppskattar nog Ebbe det mera också.

Det där med morgonrock känner jag igen, här råder urtvättade mysbyxtrenden varje dag..

Nu får jag huka mig från kastande tallrikar, men SNÄLLA, gör MELLANSLAG efter punkt Man måste liksom andas också;-)!

PUSS!

Lilla livet i Ingeborg sa...

Och jag glömmer punkterna istället..;-)