lördag 30 augusti 2008

Skor och skinnjacka!

Hejsan! Igår var jag och Sandra till Västerås och shoppade. Så skönt att bara gå runt i lugn och ro och titta på det man vill. Inga barn man ska jaga runt och leta efter. Jag är så nöjd med mina inköp men det tror jag inte att plånboken är. Jag ville köpa ett par snyggskor och det hittade jag. Jag är super nöjd med dem. Sen hade jag inte tänkt köpa något mer. Men strax innan stängningsdags gick vi in på Veromoda och där fick jag såklart syn på en skinnjacka, jag hade inte tänkt köpa någon skinnjacka.Men jag gick som radiostyrd till den och satte på mig den och då var det kört. Den ska jag ha tänkte jag. Men sen börjar jag som vanligt att vela (det vet ni som känner mig hur jag är). Men det blir så mycket pengar på en gång det är inte bara jag som ska ha kläder man har en hel familj att tänka på också ska jag på kryssning. Men hur tror ni att jag gjorde, jag köpte den såklart. Jag få lyckorus när jag handlar något som jag är så nöjd över då spelar nästan inte pengarna någon roll och förresten så ordnar det sig alltid. Jag älskar att shoppa.

3 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Du gjorde helt rätt i att köpa skinnjackan. Den var så himla snygg, och satt som om den var formsydd. Dessutom kommer du att kunna ha dem i många år framöver utan att du kommer tröttna på den.

Den passar ju till allt! Jeans, klänning, över en tjocktröja, med en snygg sjal runt.. Bla bla, ja du förstår vad jag menar. Och priset sen.. vanligtvis måste man ju lägga ut det dubbla än vad du betalade för den. Ett kap!

Anonym sa...

Klart du ska ha en skinnjacka!!!

Det är du värd!

Lilla livet i Ingeborg sa...

Du är UTMANAD! Kolla i min blogg:-)