lördag 8 mars 2008

Trött,trött,trött!

Jag tycker att jag inte hinner någonting ,också är jag trött hela tiden.Flera kvällar den här veckan har jag somnat i soffan men värst var det i fredags kväll.Jag satte mig vid tv för att titta på Lets dance ,Fredrik höll på att natta Wilgot.Jag såg första paret sen somnade jag.Jag vaknade kvart i 10 men trodde att klockan bara var kvart i 9 men när reklamen var slut ,så var det hjälp på tv då fattade jag att jag hade sovit bort hela Lets dance, kul ,det var den fredags kvällen .Fredrik låg i Wilgots säng och sov för fullt.Tur att jag inte hade hunnit tänt några ljus.

Sen var jag pigg hela kvällen somnade inte förän halv 4 på MORGONEN.Men det är typiskt jag min kropp tyckte ju att den hade sovit redan så jag fick snällt vänta på nästa sovtåg.Wilgot vaknade halv 6 men då gick Fredrik upp med honom.

Inga kommentarer: