måndag 18 februari 2008

En ny vecka

Nu är köket färdigt.Så skönt.Men jag börjar en ny vecka med att vara trött eftersom jag har jobbat i köket hela helgen.Men så är det väl om man ska få det fint.Jag kan kan väl inte bara skylla på det.Jag är ju en riktig nattuggla också.Älskar att vara vaken sent.Då är det tyst och lugnt.Ingen som stör mig.
För annars är det ju ungar högt och lågt.Och det menar jag verkligen.Wilgot är helst på förbjudna ställen eller också kör han rally med lära gå vagnen.Den är det inte mycket kvar av.Tyra försöker sätta sig någonstans att leka men det dröjer inte länge förän Wilgot kommer och förstör.Han tar en sak och springer i väg och hon efter fly förbannad och skriker och grinar.Och som mamma försöker jag reda ut det på bästa sätt.Men det är så underbart med barnen nästan jämt.Hej svejs!

1 kommentar:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Jag vill ju komma och kolla in tapeten! Kan du inte lägga ut en bild?