lördag 23 februari 2008

Psykbryt!

Dagen började uruselt Wilgot väckte mig kl 06.00 med näsan i ansiktet på mig och sa att han var bajsnödigJag hade inte somnat förrän två på natten och tyckte då att 4 timmars sömn var lite väl lite.Men ok tänkte jag det är väl klart att jag följer med honom på toaletten.Vi kan ju fortsätta sova sen tänkte jag.Men icke sa nicke när vi är på väg tillbaka till sängen så hör jag Tyra ropa nej inte hon också.Men jag hämtar Tyra och lägger henne hos oss och det börjar bra men efter en liten stund så börjar det krypa i kroppen på Wilgot.Han ska upp ,mamma kom nu säger han jag vill ha nått.Så var den dagen i gång.Inte nog med det barnen hade somnat sent i går också. För jag tänkte att om jag lägger dem lite senare så sover dem längre i morgon men det gör dem aldrig tvärtom då vaknar dem tidigare mina små monsterungar.Och mitt i alltihoppa så börjar katterna dryga att dem ska ut jävla katter.Tålamodet har inte precis varit på topp i dag efter 4 timmars sömn och med trötta och griniga ungar hela dagen.

Men de små liven är ju bra mysiga ändå i mellanåt.Wilgot frågade mig i dag varför snoppen sitter fast?Jag hann inte svara förrän Wilgot säger det är ju för att jag ska kunna kissa med den.

Inga kommentarer: