torsdag 21 februari 2008

Äntligen !

Jag hade inte tränat på hundra år känndes det som.Men så i går kom jag i väg till träningen, gud så skönt det var att bara få göra något för sig själv inte tänka på något annat än den övningen man håller på med.Och efter passet är jag så där lagom trött i kroppen,det är så härligt att känna så att jag har gjort något.
När jag kommer hem sover barnen , det är inte heller helt fel.Fredrik håller på att packa för han ska åka till Sälen med några kompisar.Så han sviker familjen i helgen , nejdå det är faktiskt på tiden att han gör något kul utan familjen.Jag gör ju så mycket hela tiden ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag längtar också efter den där känslan....att ha tränat och känna lite stark - inte som den hösäck som jag egentligen är.....Heja heja! Blir det vårruset i vår kanske? Trevlig helg! Kram Eva-LIsa