måndag 12 maj 2008

En underbar helg!

Det har varit en underbar helg.Vilket väder det har varit.Vi har varit ute hela helgen och grejat.Jag har bytt tvättlina i torkvindan, oj vad bra det blev jag är så nöjd.Så hela helgen har jag tvättat och hängt ut.Vi har även städat altan och gjort rent den med trallrent och oljat in den.Det blev så fint.Jag har rensat hallonhäcken,jordgubbslandet,potatislandet och ett litet land där jag ska så grönsaker.Klippt gräset har vi också hunnit.
Jag har även hunnit med en promenad med Tyra och familjen har varit på cykeltur.Jag avslutade helgen med en springtur,det var riktigt skönt.Barnen har varit helt underbara hela helgen.Det har varit så skönt att bara vara hemma en helg och greja och leka med barnen.

3 kommentarer:

LoWa sa...

Och vi har väl haft det riktigt bra på jobbet idag oxå!?!
Jag var faktiskt riktigt pigg när jag kom hem. brukar vara helt slut i vanliga fall. Ses imorrn!

Lilla livet i Ingeborg sa...

Låter som en underbar helg:-) Det har ju varit så härligt väder, så man har verkligen fått njuta. Vi har hunnit med att klippa gräset (som tar två och en halv timme)och oljat altanen. Vi blir mer och mer inställda på att köpa en åkgräsklippare, men det blir till nästa sommar.

Rosie sa...

Vilken härlig helg. Själv har man jobbat igenom sig värmen grrrr.
Kram