tisdag 6 maj 2008

Lite om ditt och datt!

I dag har jag jobbat som vanligt.Det är faktiskt skönt att ha ett jobb att gå till.Jag trivs med mitt jobb men i bland känns det som man inte har tid att jobba.Det är ju så mycket man vill hinna med hemma.Nu blev jag avbryten i mitt skrivande p.g.a katten som stod och skrek precis utanför barnens rum där dom sover.Så gör han för då vet han att jag släpper ut honom.

Jag har verkligen fått bloggtorka har ingenting att skriva om.Det händer inte så mycket utöver det vanliga.Man jobbar,hämtar barnen på dagis,leker med dom en stund när man kommer hem,lagar mat,äter,plockar undan efter maten ,leker lite igen,gör iordning barnen för kvällen,nattar dom och somnar ofta själv också så när man vaknar sen har nästan hela kvällen gått inte alls kul.Men det är ju så mysigt att ligga och gosa med barnen innan dom somnar så det får man ta.Det blir inte så mycket tid över till sig själv bara.
Jag börjar få lite panik.Jag har ju anmält mig till vårruset men har inte sprungit så mycket som jag hade tänkt.Det blir till att springa dom veckor som är kvar.

3 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Haha! Du får väl "lunka" istället! Äsch, det fixar du nog!

LoWa sa...

Precis - lunka med mig vetja! Varför så bråttom liksom? Piknickorgarna räcker till alla! =)

Anonym sa...

Haha!Det stämmer ju.