tisdag 20 maj 2008

Vårruset!

Vårruset är avklarat och det gick mycket bättre än vad jag hade trott.Jag sprang 5 km på 22,47 minuter jag är hel nöjd.Förra året sprang jag på 23,19 minuter så jag sprang fortare i år och det var mitt mål.Vad intressant va för er som är helt ointresserade.Efter loppet var det riktigt gott med picknickmaten som vi fick.Jag åt så att jag fick ont i magen och jag avslutade kvällen med att köpa remmar, kunnde bara inte motstå eftersom jag är en riktig gottegris.Godnatt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat!!! Jag har faktiskt också sprungit vårruset en gång! Men det gick betydligt långsammare.... Ha det bra! Vi ses väl om inte förr på Greken! ;)

Anonym sa...

Wow! Jag är impad och lite avis = ) Bra jobbat/Eva-Lisa

LoWa sa...

Nästa år kommer jag att springa om dig! NOT! Haha

Lilla livet i Ingeborg sa...

Hurtbulle!! Jag har anmält mig till Nautilus nu, ska träna med instruktör (ja, det var ju fasligt länge sen som jag tränade) på tisdag. Sen får man väl se om jag kommer ur sängen dagen efter!

Johanna Rapp sa...

Bra jobbat Johanna... Får se när det är dags för mig att springa vårruset...Jag har inte kommit över min avsky mot att springa ännu men jag jobbar på det. =) Nästa år kanske vore något att satsa på.